شهر چه روشن شده


























بسیجیان شهرستان کوهدشت

نمی دونم از کجا باید بنویسم! از کی باید بنویسم! از کجا باید شروع کنم! از کسی که رفته ولی هنوز هست!

آخه باید از کسی گفت که به خاطر ما رفت و دیگه برنگشت ولی ما چی ، هنوز حرمت خونشو رو نگه نداشتیم!

نمی دونم چرا شهر اینقعده تاریک شده؟ چشم چشمو نمی بینه! شهر بوی سود و منعفت میده! همه معاملات بر اساس سود و منعفت مالی رقم می خوره! قانون ما قانون سود و زیان شده! نمی دونم از کجا بگم؟ از چی بگم؟ خودم در پیچ و خم کوچه های باریک موندم چه برسه به حرف زدن در مورد شهدا .

امروز ایران باز از تاریکی دراومد . یه تعداد باز از افلاک اومدن تا شهر و استان و ایرانمون رو از تاریکی درآرن. باز اومدن تا یه تعدادو از خواب بیدار کنن. بگن ما اومدیم تا یادتون بیاریم که ماها و امثال ماها برای شما رفتیم. برا شما جونمون رو دادیم.اومدیم تا آرامشی به این محلی که پر از بی آرامشی است بدهیم. اومدیم تا خاطره شهدا رو زنده کنیم. اومدیم تا به شما جوونا شهیدای زنده رو یادآوری کنیم. یادگارهای جبهه و جنگ. برید دنبالشون ، حرفاشونو بشنوین. خاطراتی از ما دارن که شنیدنیه، اومدیم تا براتون دعا کنیم .

دعا؟! واقعا ما به دعا و شفا شهدا نیازمندیم. منتظر اومدنتون بودیم تا برامون دعا کنید ، دعا کنید از این قانونا که بعد شما ثبت شدن درآیم.

امروز وقتی تلویزیونو نگاه می کردم و زیارت عاشورا در کنار و هنگام تشییع شهدای گمنام رو می خوندن با خودم گفتم زیارت عاشورا در کنار قبور شهدا چه حال و صفایی داره. باور کنید که فرشته ها و امام و شهدا و صالحین همه اونجا بودن اومده بودن تا رفیقاشونو تحویل بگیرن ولی چرا اینقده دیر. چرا چند تکه استخون.

نه اینا با بقیه فرق دارن اینا گمنامن. اینا نام و اسمشان را شهید گمنام فرزند روح الله نامیدن تا برای آیندگان حرفی داشته باشن.

کاش اونجا بودم منم در کنار قبر شهدای گمنام زیارت عاشورا می خوندم انی سلم لمن سالمکم و حرب لمن حاربکم می خوندم میقاتی دوباره با اونا می بستم. قولی دوباره به اونا می دادم. شما رفتید و جانتون رو کف دست گذاشتید تا من و امثال من به راحتی زندگی کنیم ولی حیف که ما قدر نشناس بودم ولی باز شما اومدید خاطره ها رو برام زنده کردین.

شما از نسل زهرائید شما نیز به پیروی از مادرتون گمنامید ثابت کردید شعاری رو که بر پشت لباستون نوشته بودید میرویم تا انتقام سیلی زهرا بگیریم درست است. ثابت کردید که شیعه فاطمی هستید . خوش به حال و سعادتان.

شما از نسل زهرائید که با بدرقه پدر و مادرتون در پناه قرآن شما را روانه میدان می کردند.

حالا اومدیم تا بگیم شهدا التماس دعا که باز شهر ما رو روشن کردید.

یا علی



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در شنبه 2 مهر 1390برچسب:,ساعت توسط حسام الدین کوشکی| |

مرجع دریافت قالبها و ابزارهای مذهبی
Design By : Night Melody